wtorek, 22 maja 2012

Jak piękny jest ten...

Tak sobie chodzę i nucę. Bo w życiu oprócz tego co trudne i z czym się wciąż zmagam,  otacza mnie piękny świat. I choć mogę się denerwować, wkurzać, trzasnąć swoimi drzwiami i wywiesić tabliczkę "NIE WCHODZIĆ", to nie zmienia faktu, że wokół jest tak pięknie :)




Spacerowałam dziś późną porą pozwalając się otulić ciepłem jeszcze wiosennego powietrza. Myśli kołatały mi się gdzieś pośrodku mnie. Po raz kolejny przejrzałam albumy z moimi zdjęciami próbując uchwycić choćby milimetr siebie.
Jak dobrze że jest noc. Można zwyczajnie zasnąć i odpocząć.

5 komentarzy:

  1. Super piosenka - nie znałam jej, dzięki

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę bardzo. W mojej pracy zajmuję się między innymi wyszukiwaniem muzycznych perełek :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Insonnio, ja właśnie zbieram szczękę z podłogi ;-)))
    Bo właśnie się dowiedziałam, co Ty robisz w pracy :-)
    Tzn. naprowadziłaś mnie na to dzisiejszym kliknięciem ;-) Wow! Szkoda, że mi on-line nie działa - zdobyłabyś wierną fankę poniedziałkową, bo na próżno z domu "łapać"...

    Buziaki kochana i powodzenia :-)))

    Maciejka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze wysłałam Ci maila na adres na wp.pl bo takiego miałam z grudniowego zamieszania :-)

      Usuń
  4. Dziękuję Maciejko,
    e-mail odebrany i wysłany :)

    OdpowiedzUsuń